پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
هم‌افزایی مجموعه‌های رسانه‌ای در پارک علم و فناوری خراسان

هم‌افزایی مجموعه‌های رسانه‌ای در پارک علم و فناوری خراسان

- 1402/04/05

نخستین نشست شرکت‌ها و افراد فعال در حوزه تبیلغات و رسانه پارک علم و فناوری خراسان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، در این نشست که در محل سالن جلسات مرکز رشد فرهنگی پارک علم و فناوری خراسان برگزار شد، شرکت‌ها و افراد فعال در حوزه تبلیغات و رسانه به جهت هم‌افزایی و ارائه ایده‌های بدیع و خلاقانه در جهت معرفی شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان گفتگو کردند.

ساناز حسینیان نژاد، مدیر اداره توسعه بازار و بازارسازی هدف اصلی این نشست را بیان توانمندی هریک از شرکت‌ها، مجموعه‌ها و افراد عنوان کرد و تاکید کرد: برای این نشست از تمامی افرادی که حتی کوچکترین فعالیت رسانه‌ای و تبلیغی در پارک علم و فناوری خراسان داشته اند دعوت به عمل آمده است تا بتوانیم نیازهای این حوزه را بین مجموعه‌ها تقسیم کنیم.

در ادامه محمود سعیدی مقدم مسئول روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان با اشاره بر نوآوری در تمامی عرصه‌ها در پارک علم و فناوری خراسان گفت: در تلاشیم تا با هم‌افزایی بین شرکت‌های فرهنگی و رسانه‌ای و افراد فعال در این حوزه‌ها درخواست‌های تبلیغاتی و رسانه‌ای شرکت‌ها با سرعت بیشتری اجرایی شده و ماحصل این هم‌افزایی نوآوری باشد و بتوانیم در این زمینه شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور را متفاوت معرفی کنیم.

وی افزود: اتحاد و همدلی حلقه مفقوده برای اجرای برنامه‌هاست که اگر همه با یکدیگر همدل باشیم می‌توانیم به خوبی کار کنیم، از یکدیگر بیاموزیم و رشد مضاعفی داشته باشیم.

سعیدی مقدم تاکید کرد: تصمیم داریم تا با شرکت‌ها و افراد فعال در حوزه تبلیغات و رسانه ارتباط نزدیک داشته باشیم و بتوانیم علاوه بر جلوگیری از انحصار تولیدات توسط یک مجموعه به سمت تشکیل بانک اطلاعات رسانه  و نوآوری در این حوزه حرکت کنیم.

در ادامه مدیران شرکت‌ها و مدعوین به بیان نیازها و رفع مشکلات خود پرداختند و مقرر شد علاقمندان به همکاری در حوزه رسانه و تبلیغات شرح تخصص و خدماتی که می‌توانند به صورت مستقیم در اختیار شرکت‌های پارک قرار ‌دهند را تا اواسط تیرماه به واحد روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان ارسال کرده تا در اختیار شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور قرار گیرد.

دانلود پیوست خبر ساناز حسینیان نژاد ساناز حسینیان نژاد سعیدی مقدم سعیدی مقدم
نشست زیست بوم فناوری و نوآوری استان خراسان رضوی و مراسم تکریم و معارفه معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان رضوینشست صمیمی جناب آقای احسان عظیمی‌راد، نماینده منتخب مردم شریف مشهدمقدس و کلات، با بازیگران اکوسیستم فناوری و نوآوری در پارک علم و فناوری خراسان

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.